upload.jpg
upload.jpg

而家嘅人越來越重視運動,究竟運動是一個怎樣的概念呢? 感覺現代的都市人都十分明白缺乏運動 某程度上會帶來健康上的問題。 很多人都開始在自己工餘安排多一點運動的時間,但是對於運動的規劃 你有仔細研究過嗎? 香港人可以接觸到的運動種類 可謂相當之多元化, 好多人選擇自己運動習慣嘅時候,都會有唔同嘅諗法。有啲運動就刺激啲,有啲呢就比較富有挑戰性或者競爭性,亦都有一啲出於聯誼嘅性質。當然佢哋全部 本質上都是對身體有益的,但係作為一個朝九晚五,長坐辦公室嘅打工仔嚟講,若然你希望重運動裏面 帶來身體質素嘅提升, 避免發生受傷嘅情況,甚至乎希望處理身體上面的新傷舊患,你對於選擇適合自己嘅運動模式就必須要更加嚴謹。

今日我哋又分享 一下 +-×÷ 是一個什麼概念呢 ? 

 +

健康嘅身體係每一天累積帶來嘅成果,並沒有捷徑可言。如果你希望身體喺未來嘅數十年裏面,都能夠維持住一個良好嘅狀態, 必須要以每一天累積嘅概念來到積存好嘅能量。呢個就係中國人練內功 或者鬼佬所講段練核心嘅概念。一星期一日劇烈運動,不可能比得上每天15分鐘持之以恆的運動成果。

好多時運動帶來嘅傷患,或者係每日重複性嘅工作模式帶嚟嘅勞損狀況,其實都係身體不同部位 不平均受力 日積月累帶嚟嘅問題。 好多人聽到勞損或者退化呢啲字眼,就感覺治療嘅過程一定好漫長,其實只要令到身體各部分嘅運動能力變得平均, 呢一啲損傷自然不治而愈。 要令到身體各部分平均, 訓練模式的概念不是加法而是減法! 我哋成日話放鬆 發力 就是這一個概念。 把多餘的壓力釋放,就能令到關節發力更加平均,讓更多關節參與運動當中。壓力點得到釋放,長期處於勞損狀態的的關節, 自然就能夠得到放鬆。

× 

承接 減法 的訓練模式, 關節勞損嘅狀態得意消除。你會發現當越多關節參與喺運動當中,你所能發出的力量就能夠倍增! 這就是 能量嘅加乘!舉一個例子說:一個在健身房中以肌肉嘅強度為訓練目標嘅人;同一個以發力平均為目標訓練嘅人,假若兩個人體重差不是很大的分別,在沒有任何借力的支點 例如定步推手的比試下,後者很大機會會有優勢,因為整體能夠輸出的力量一定比較大; 情況就好似兩個工作團隊,一個有個別很強的隊員;另一個沒有特別強的隊員,但有很高的合作性,後者出嚟的成績 好大機會比較好。呢一個就係平均性的重要,而運動就好比身體各部分的 team building。

÷ 

除嘅法則 其實同成嘅法則係一樣, 不過就係從受力觀點出發,所參與受力嘅關節越多,每一個關節所承受嘅力量就越少,身體就能夠承受更大嘅壓力。

運動員嘅訓練 如此,面對日常生活中工作模式所帶來嘅身體壓力 亦如此。 只要能夠得其法,問題必定能夠解決,能夠跑到最尾先算贏嘛。

upload.jpg